Thursday, June 3, 2010

Møte med veggen 1

1 comment:

  1. Du har bedt om ærlige tilbakemeldlinger, og det får du. Jeg liker farger, og spesielt de gråblågrønne tonene du har fanget her. Sånt kunne jeg tenke meg å strikke en genser av. Det første som slår meg etter fargene er de ulike strukturene i elementene i veggen. Hønsenettingen, plankene, rutene i stigen og de to malingløse bordene.Men så er det mye jeg ikke forstår, elelr ikke har noen assosiasjon til. Det ser ut som en lem eller kanskje en benk som er festet på venstre side, hvis det ikke er toppen av en dør jeg ser. Merkelig, for da har du stått veldig høyt oppe når du tok bildet.Hønsenettingen dekker en tildekket åpning, hvorfor er den dekket med hønsenetting? Og hva er de brune flekkene bak, de ser nesten ut som kulehull? Her blir det flere spørsmål enn svar, jeg kjenner meg ikke igjen og får derfor heller ikke noen klar stemning eller opplevelse av bildet. Bortsett fra inspirasjonen til en genser, da!

    ReplyDelete